Разом з ПриватБанком Шукаємо офіціантів Акція Becherovka Lemond Вакансії в Сушия Нові бізнес ланчі Акції на алкоголь не діють Нове меню «Сушия» відкрила перший ресторан у Полтаві Кур'єри «Сушия» освоїли контраварійне водіння Подарункові Сертифікати на кулінарні майстер-класи Кулінарні майстер-класи для дітей Кулінарні майстер-класи «Сушия» відкрила новий ресторан у Києві «Сушия» завершила перший етап впровадження системи контролю харчової безпеки «Сушия» запрошує на майстер-класи «Сушия» відкрила новий ресторан у Києві «Сушия» кличе своїх гостей пробігти кілометри добра «Сушия» і Sender запустили контакт-центр у форматі чату «Сушия» названо найкращим суші-баром 2015 року «Світова Карта» відзначає 20-річний ювілей «Сушия» провела 5-й чемпіонат кухарів японської кухні «Сушия» відкрила третій ресторан у Львові Смачний четвер у «Сушия» Обережно! Ресторани-двійники! «Сушия» підбила підсумки року Доставка «Сушия» доступна через Приват24 Безпечність страв в «Сушія» – на вищому рівні Реконструкція "Сушия" Райои У Львові +1. Плюс один ресторан Сушия «Сушия» виходить на перегони! Ініціатива «Допоможемо своїм» від «Сушия» зібрала понад 400 тис. грн Перший ресторан «Сушия» на Борщагівці в новому ТЦ «Апрєль» Кулінарне свято в «Сушия»: проведіть яскраво вільний час за приготуванням улюблених ролів! Точна доставка розширює свою географію в Дніпрі, Одесі та Харкові Подаруй ялинці життя разом із Сушия Підтримка від «Сушия» нашим бійцям В сім'ї «Сушия» поповнення Медикаменти для 55-ї Окремої артилерійської бригади Апарати штучної вентиляції легенів для бійців від «Сушия» Дитячі майстер-класи від «Сушия» «Сушия» ділиться досвідом ведення ресторанного бізнесу в нестабільний час Нова допомога нашим бійцям Ініціатива «Допоможемо своїм» від «Сушия» Нові можливості для студентів готельно-ресторанного бізнесу

«Сушия» і Sender запустили контакт-центр у форматі чату

23 Березня 2016

Чат для спілкування з клієнтами «Сушия» на офіційному сайті компанії дозволяє просто і оперативно вирішувати ряд завдань, для кожного з яких існує свій розділ.

За допомогою віджета, створеного в партнерстві з багатофункціональним месенджером Sender, можна уточнити своє замовлення страв «Сушия» у службі доставки, залишити відгук про роботу служби доставки, замовити зворотний дзвінок від оператора «Сушия» або подати заявку на працевлаштування в ресторанах мережі.

«Наш світ сьогодні настільки швидкий і динамічний, що час в ньому є однією з основних цінностей. Якщо ми хочемо привести та утримати наших Гостей, ми повинні бути гнучкими і вміти підлаштовуватися під їхній життєвий темп, економити їх час і максимально спрощувати схему взаємодії з нами, – зазначив Євген Сандрак, керівник бізнес-підрозділу доставки «Сушия». – Саме тому ми запустили месенджер: щоб будь-яке питання до «Сушия» – чи то замовлення, спілкування з оператором, зворотний зв'язок про якість нашого сервісу або звернення в кадрову службу – було вирішено швидко, а механіка такого запиту була простою, зрозумілою і вимагала мінімум дій. Консультаційну допомогу у впровадженні даної платформи надав наш давній партнер – «ПриватБанк», який активно розвиває цю платформу для власних сервісів».

 


Для реалізації функції чату на своєму сайті «Сушия» обрала платформу Sender – багатофункціональний месенджер, який істотно спрощує комунікацію компаній сфер рітейлу і e-commerce з клієнтами і не вимагає складних технологічних рішень.

«Вчені довели, що від кількості та якості споживаного людиною вітаміну D3 безпосередньо залежать її працездатність і розумові здібності, – каже керівник департаменту e-commerce «ПриватБанк» Ольга Худик. – Тому банк не лише безкоштовно роздає співробітникам вітамінізірований риб'ячий жир, але і активно підтримує своїх партнерів, що пропонують всім українцям високоякісні та корисні рибні продукти»

    {#Создатель колективного заказа удалил вас с корзины#}
    Ви не можете оформити замовлення поки всі ваші друзі не збережуть кошика
    Вы уже сохранили свою корзину и больше не можете добавлять товары

    Замовити суші*

    +380 (44) 225 5555

    Укр